måndag 14 maj 2012

<3 Välkommen till min blogg!

Vad spännande! Har egentligen ingen aning om vad jag ska göra, men försöker snällt lyda instruktionerna :)

I går var det morsdag och vi passade på att njuta av det vackra vädret med en picknick. Och trots att vi är två pollenallergiker i familjen, lyckades vi ha det riktigt trevligt. Vi fick dock betala för nöjet, kliande näsa och ögon hela kvällen. Men det var det värt.
 

Varför en blogg???

Jag går på en fortbildningskurs för lärare som är intresserade av att undervisa på nätet. Att skapa den här bloggen är en del av de studierna. Egentligen vet jag inte vad jag sen ska göra med den... :) Kanske jag använder den i undervisningen - eller skapar en ny blogg för det. Mer troligt kommer jag att samla alla mina balkongfoton här, Facebook är inte riktigt rätt forum för en massa fotografier :D

2 kommentarer:

  1. Hej Sussi, vi ser fram emot att följa med din rapportering från balkongen! Där lär finnas en hel del växter. Mia och Maria

    SvaraRadera
  2. Oj, vad glad jag blir att ni hittade hit! Välkomna!

    Jo, jag har en del del, några överlever vintern, några måste köpas nya varje år. Det är alltid lika spännande att se vad som klarat vinter. Eller egentligen vad som klarat balkongens torra vårvinter, för det är svårt att avgöra när vattna och hur mycket vatten som krävs.

    SvaraRadera